WMF - немска традиция от 1853.
Всичко необходимо за приготвяне, готвене, хранене и пиене. WMF може да погледне назад с гордост на над 160 години традиция.


1853 - година на основаване


Дори като дете обичах да строя неща и правех модели на водните колела и вятърната мелница на баща ми.
1868 - Развитието на марката и първият магазин



1880 - WMF AG - Създаване на марката
С впечатляваща гама от 966 артикула, ръчно изработени с високо качество, Straub & Schweizer се слива с металообработващата компания Ritter & Co., за да стане Württembergische Metallwarenfabrik (WMF) - отправната точка на WMF AG.
1883 - Създадена е стъкларската фабрика и са произведени първите прибори за хранене WMF




Впечатляващо широка продуктова гама
Галваничното сребърно покритие на кухи съдове и прибори става фокус на WMF. На всеки шест месеца продуктовата гама нараства с от 150 до 250 нови артикула. Така WMF запазва лидерската си позиция с иновации и нови патенти. Това води до засилване на популярността на марката. Продуктовата гама на WMF през 1900 г. включва 20 000 артикула!
1911 - Разширяване и "семейство" като лайтмотив


1921 - ръчна изработка от WMF
WMF произвежда и доставя ръчно завършени декоративни продукти за домакинството по целия свят. Гамата “Ikora” и стъклописите и металните изделия на компанията затвърждават репутацията на WMF като производител на немски ръчно завършени продукти. През 20-те години на миналия век WMF демонстрира своя експертен опит в дизайна и капацитет за производство на съвременни продукти с първокласен дизайн.


1927 – Годината на множество иновации
Въпреки неблагоприятните икономически условия, иновацииte интензивно нарaстват. WMF пуска на пазара първата съвременна тенджера под налягане и започва производството им. Стартира производството и на първите професионални електрически кафе машини. Тези иновации са в основата на успеха, на който се радва WMF и днес.

1932 - WMF прибори за хранене от неръждаема стомана
Представяне на първите прибори за хранене от неръждаема стомана. WMF разширява производствената си гама от продукти за маса от неръждаема стомана. След Втората световна война неръждаемата неръждаема стомана Cromargan® все повече заменя посребрените продукти в частните домове.


1950 - Легендарната ера на дизайна на Wagenfeld
През 50-те години на миналия век Вилхелм Вагенфелд оказва огромно влияние върху продуктите на WMF. Продуктовият каталог на WMF търпи значителни промени по време на „ерата на Wagenfeld“ и WMF все повече се възприема като съвременна марка с първокласен дизайн.
1955 – „Икономическото чудо“ – WMF експанзия


1965 - Кухненски ножове WMF - Произведени в Германия
От средата на 60-те години на миналия век WMF стартира производство на кухненски ножове в своята фабрика Hayingen в Южна Германия, която отваря врати през 1955 г. Днес WMF е един от водещите световни производители на ножове.


1987 - Всеки продукт на WMF има свой собствен дизайнер
В средата на 80-те години започват мащабни проекти с международни дизайнери. Освен продуктите създадени от дизайнерско студио на компанията, стартират множество сътрудничества с редица външни дизайнери.


2001 - WMF се подготвя за глобалните предизвикателства
Съблюдавайки тенденциите на международния пазар, всички продукти за готвене на марката се произвеждат с универсалното дъно TransTherm®, подходящо за всички видове котлони, включително индукционни.
2006 – Електрифициране: WMF разнообразява пазара, създавайки своите малки електрически уреди
WMF успешно навлиза на пазара за малки електрически уреди с необичаен класически дизайн като кафемашините WMF 1 и WMF 1000 и създатели на мода като WMF KITCHENminis®.

2009 - WMF блести с нови иновации


2017 - Отлично качество и дизайн
588 награди за WMF: WMF продължава да получава награди за дизайн за своите иновативни продукти, отличаващи се с изтънчен дизайн и функционалност. До 2017 г. WMF печели 588 награди за дизайн.

Термосите от серията Impulse печелят наградата „Продуктов дизайн 2017,
най-добрият от най-добрите“.
ДНЕС: WMF - Най-доброто кулинарно изживяване
Днес WMF е марка номер 1 в Германия за домакински продукти и се радва на постоянен растеж в целия свят.
